Katarína Ďuricová

Pracuje jako manažerka různých lokálních, ale i mezinárodních projektů, týkajících se současného umění a nezávislé kultury. Působila v kulturním centru Stanica Žilina – Záriečie, a i díky této zkušenosti objevila kouzlo světla a světelný design. Od té doby spolupracuje převážně s českými a slovenskými tanečníky a soubory současného tance, především s VerTeDance, ME-SA a Jarom Viňarským.

Kromě práce na nových světelných řešeních a touringu je od roku 2014 technickou ředitelkou festivalu TANEC PRAHA.

V spolupráci s Tomášem Morávkem a pod záštitou sítě Anténa vyvíjejí na Slovensku aktivity, které propagují důležitost „dobrého světla“, zvou zahraniční lektori a snaží se podporovat oborovou platformu.

Spolulektorovala již desítku workshopu a vedla workshop pro děti i dospělé.

Dvakrát získala cenu za světelný dizajn při festivalu Česká taneční platfroma v spolupráci s VerTeDance a Jiřím Havelkou.

Světelný design k tanečním představením Melting into Reality (Tomáš Krivošík), 3xA (Divadlo z Pasáže), Planetoid LV-426 (Maia Kutnerová), EDGE (Al@rt, Petra Tejnorová), Naučená Bezmocnost (VerTeDance), Korekce (Jiři Havelka a VerTeDance), Die Young (HaDivadlo), Ceviche (VerTeDance a David Zambrano) Elegancia kvantového králíka (Neskorý zber), L / ONE OF THE SEVEN (ME-SA), FLOW (Jiři Havelka a VerTeDance), REPLAY (ME-SA),  Den a Noc a Noc a Den (Lea Švejdová a Marta Trpišovská, NANOHACH), Pojďme na tanec! (Petra Tejnorová a VerTeDance), Nothing Sad (Petra Tejnorová a VerTeDance), Nová Atlantída (Jiři Adámek, Nová Scéna Národního Divadla)…

Spolupráce na přípravě světelného designu k představením Butticula: Figúry blázna (Jaro Viňarský),  Painted Bird (Palissimo), Ball 1, Ball 2 (Petar Todorov), Strach (State Puppet Theatre Stara Zagora),…